VERA ON TRACK - 3FM
Treffender dan 3FM zelf kunnen we het niet verwoorden: "Laat één ding duidelijk zijn: Vera Siemons houdt van festivals en nieuwe muziek ontdekken. Dat is dan ook precies wat ze in Vera On Track op NPO 3FM doet."
3FM is een nationale radiozender van de Nederlandse Publieke Omroep, die zich richt op de doelgroep 15 tot en met 35 jaar. Vera is jouw gids naar de tofste nieuwe artiesten die een paar jaar later boven je bed hangen. Billie Eilish, Foals en Lizzo? Check. Nog nooit van Boygenius of The Last Dinner Party gehoord? Komt vanzelf.
Aanpak
Dit hebben we letterlijk in het logo verwerkt door de naam van het programma als een route uit te beelden. Tussen de woorden staat de V van Vera als wegwijzer. Het opvallende logo zorgt samen met een duidelijke kleurkeuze voor een sterke samenhang tussen de on- en offline communicatiemiddelen. Totally on track!
Klant: NTR
Jaar: 2019
Pogo: identity design, social media, motion
Fotografie + video: NPO 3FM